- Wszystkie osoby wchodzące do apartamentów mają obowiązek zdezynfekować dłonie.
- Kontakt personelu z Gośćmi jest ograniczony do niezbędnego minimum.
- Niezbędnym warunkiem zameldowania jest dobry stan zdrowia Gościa, w przypadku stwierdzenia oznak choroby, personel może odmówić zameldowania.
APARTAMENTY
- Pokoje apartamentowe wraz z łazienkami, poddawane są procesowi ozonowania i dodatkowej dezynfekcji. Procedura ta jest powtarzana, po każdorazowym wymeldowaniu.
- Sprzątanie pokoi odbywa się przy otwartych oknach, na życzenie Gościa, o umówionej godzinie, podczas jego nieobecności po 3 dobie pobytu.
- Klamki, pilot tv, poręcze krzeseł, włączniki świateł są dodatkowo dezynfekowane.
- Bielizna pościelowa i ręczniki prane są w temperaturze min. 60 st. C, docierają do pokoi w specjalnie przygotowanych, hermetycznie zamkniętych workach prosto z pralni w reżimie sanitarnym.
PERSONEL
- Personel został dodatkowo przeszkolony i zaopatrzony w dodatkowe środki ochrony, obowiązują maseczki i rękawiczki.
- Pracownicy przestrzegają zasad dystansu przestrzennego min. 2 metry.
Procedury zapobiegawcze: podejrzenie zakażenia COVID-19 u pracownika/obsługi:
- W przypadku wystąpienia u pracownika wykonującego swoje zadania na stanowisku pracy niepokojących objawów sugerujących zakażenie COVID-19 należy niezwłocznie odsunąć go od pracy i odesłać transportem indywidualnym do domu. Należy wstrzymać przyjmowanie klientów, powiadomić właściwą miejscowo powiatową stację sanitarno-epidemiologiczną i stosować się ściśle do wydawanych instrukcji i poleceń.
- Pracownik powinien oczekiwać na transport w wyznaczonym pomieszczeniu, w którym jest możliwe czasowe odizolowanie go od innych osób.
- Zaleca się ustalenie obszaru, w którym poruszał się i przebywał pracownik, przeprowadzenie rutynowego sprzątania, zgodnie z procedurami zakładowymi oraz zdezynfekowanie powierzchni dotykowych (klamki, poręcze, uchwyty itp.)
- Rekomenduje się stosowanie się do zaleceń państwowego powiatowego inspektora sanitarnego przy ustalaniu, czy należy wdrożyć dodatkowe procedury biorąc pod uwagę zaistniały przypadek.
Numery alarmowe: 999 oraz 112
Procedury postępowania w przypadku podejrzenia u osób przebywających na terenie obiektu zakażenia COVID-19:
- W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby jak uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu, Gość nie powinien zostać wpuszczony na teren obiektu. Powinien zostać poinstruowany o jak najszybszym zgłoszeniu się do najbliższego oddziału zakaźnego, celem konsultacji z lekarzem, poprzez udanie się tam transportem własnym lub powiadomienie 999 albo 112.
- Jeśli Gość mieszka w obiekcie – czasowe odizolowanie go w dedykowanym pomieszczeniu, powiadomienie dyspozytora medycznego o podejrzeniu zakażenia i zgłoszenie incydentu do kierownictwa obiektu, co umożliwi obsłudze ustalenie obszaru, w którym poruszała się i przebywała osoba, przeprowadzenie rutynowego sprzątania, zgodnie z procedurami obiektu oraz zdezynfekowanie powierzchni dotykowych (klamki, poręcze, uchwyty itp.).
- Ustalenie listy pracowników oraz klientów (jeśli to możliwe) obecnych w tym samym czasie w części/częściach obiektu, w których przebywał klient i zalecenie stosowania się do wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego dostępnych na stronie gov.pl/web/koronawirus/orazgis.gov.pl
- Wstrzymanie przyjmowania gości, powiadomienie właściwej miejscowo powiatowej stacji sanitarno-epidemiologicznej i stosowanie się ściśle do wydawanych instrukcji i poleceń.
Bezpieczny pobyt
w apartamentach Aleja Róż
____________
W związku z pandemią wprowadziliśmy dodatkowe procedury w celu zapewnienia maksymalnej ochrony dla odwiedzających nas Gości, jak i dla naszego personelu.